czwartek, 4 grudnia 2014

Wielkie poruszenie

     Miś Detektyw w ZOO - wielkie poruszenie

Tekst i fotografie:
Krzyś Dejtrowski, 8 lat


W całym ZOO zapanowało wielkie poruszenie... Co też takiego się wydarzyło? 
Wszystkie zwierzęta wypatrują i pilnie nasłuchują.
   


Wspiąłem się najwyżej jak mogłem i próbowałem dostrzec co się takiego stało... Mimo, że rozglądałem się, nie zobaczyłem nic... i wtedy spostrzegłem...


...żyrafy! One widzą znacznie więcej, bo mają przecież długie szyje. Ale nic się od nich nie dowiedziałem.

Ruszyłem dalej i trafiłem do surykatek...

- Powiedz mi proszę co się dzieje? - moja rozmówczyni zrobiła tajemniczą minkę i nic nie odrzekła. 

Tygrys także mi w pierwszej chwili nie chciał pomóc. 
Usiadł i bacznie się przypatrywał...
... jakby nie wiedział, czy może mi zaufać.

Ale po krótkiej naradzie z...
... lwami...
... oblizał się...


... i postanowił zdradzić mi tajemnicę...


W ZOO urodził się nowy zwierz!

 
Ja już wiem kto to jest. A wy jeśli chcecie, dowiecie się już wkrótce... 




---
c. d. n.
---

Krzyś Dejtrowski - pomysłodawca, autor fotografii i tekstu; 
Miś Detektyw - główny bohater opowiadania;
  --- 
 Mama i Tata - pomoc w wyborze zdjęć i wstawieniu na blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz