wtorek, 18 listopada 2014

Miś Detektyw w ZOO - spotkanie z "gumodziobem"


Tekst i fotografie:
Krzyś Dejtrowski, 8 lat

Spotkanie z „gumodziobem”


Postanowiłem, że odwiedzę ZOO. Jak postanowiłem tak zrobiłem. Wsiadłem w tramwaj i ruszyłem.


Ciekaw byłem jakie zwierzęta tam spotkam.
Kupiłem bilet, wszedłem do ZOO i … wtedy poczułem, że coś mnie dziobie.


Odwróciłem się i… ujrzałem wielki gumowy dziób.



- Co to takiego jest? – zapytałem zaskoczony.
- Raczej kto to – odrzekł wielki gumowy dziób.
Podskoczyłem jak oparzony.


- Ojej to gada! Nie dość, że wielkie, gumowe, to jeszcze gada…
- Gadam, dziobię a nawet latam i ryby łowię.   
Aż usiadłem z wrażenia.


- Ależ ty masz wielki ten dziób!
- Przecież jak mają mi się zmieścić ryby, to musi być wielki. Ja też mały nie jestem. Mam około 1,5 metra długości.

 
- To znacznie więcej niż ja. A kim ty właściwie jesteś?
- Pelikanem różowym.
- A ja jestem Misiem Detektywem.



***

 c.d.n.





Krzyś Dejtrowski - pomysłodawca, autor fotografii i tekstu;
Miś Detektyw - główny bohater opowiadania;
  Gumodziób czyli pelikan różowy - tytułowy bohater opowiadania
---
 Mama i Tata - pomoc w wyborze zdjęć i wstawieniu na blog



9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy tekst i pięknie napisany. A zdjęcia mnie zaskoczyły. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa "gumodziób", w dodatku fajny był ten otwarty dziób przy aparacie fotograficznym. Pozdrawiam, Cyryl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i realizacja. A zdjęcie gumodzioba... gdy Miś Detektyw odwrócił się... mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne odcinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. No Krzysiu mam nadzieję że przyjedziesz z misiem do mnie w lecie może miś coś ciekawego odkryje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No , bardzo ładna relacja. Pisz Krzysiu, pisz. A gumodziób to jednak fajne ptaszydło-straszydło. I najwyraźniej polubili się z Misiem Detektywem.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne opowiadanie. Już nie mogę się doczekać kolejnych przygód Misia Detektywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Muszę dzieciom pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne opowiadanie Krzysiu, czekamy na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super dziób :) super przygoda :)

    OdpowiedzUsuń